Dlaczego warto podróżować z nami do Chorwacji
Firma
-
Wozimy do Chorwacji busami turystów od 3 lat.
-
Posiadamy licencje polskie i chorwackie.
Kierowcy
- Kierowcy są zawodowymi kierowcami z aktualnymi badaniami lekarskimi i testami psychotechnicznymi.
- Wszyscy posiadają wieloletnie doświadczenie prowadzenia bus-ów osobowych po całej Europie zarówno podróżując dniami i nocami.
- Kierowcy mają przebyte dodatkowe szkolenia doszkalające jazdę w trudnych warunkach bus-ami.
-
Każdy z kierowców przejeżdża rocznie od 120 – 200 tys km.
-
Wszyscy są osobami kulturalnymi, mającymi doświadczenie w przewozach klasy premium i chętnie służą informacjami i pomocą podczas podróży.
Flota
-
Wozimy samochodami Reanult Trafic Long.
-
Samochody są przestronne z dużą ilością miejsca na bagaże.
-
Wyposażone w haki i najnowsze bagażniki rowerowe umożliwiające dodatkowo przewóz rowerów.
Bagaże
-
Bagaże są w cenie przejazdu. Nie dotyczy rowerów czy dodatkowych bagaży.
Szybko i sprawnie
-
Skracamy podróż prawie o połowę w stosunku do tradycyjnych autokarów.
Pytania (FAQ)
Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
-
Z jakich miejscowości w Polsce odbieracie pasażerów do Chorwacji?
Pasażerów możemy odebrać z następujących miejscowości
Będzin, Bielsko – Biała, Bytom, Chorzów, Chrzanów, Cieszyn, Czechowice – Dziedzice, Częstochowa, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jastrzębie Zdrój, Jaworzno, Katowice, Łaziska Górne, Mikołów, Mysłowice, Orzesze, Oświęcim, Pszczyna, Ruda Śląska, Rybnik, Skoczów, Sosnowiec, Tarnowskie Góry, Trzebinia, Tychy, Warszawa, Zabrze, Żory, Żywiec.Również z mniejszych miejscowości na Śląsku i przy trasie z Warszawy na Śląsk.
Ponadto jest możliwość dojechania do dogodnych miejsc typu stacje PKP lub parkingi samochodowe spod których odbierzemy.
-
Do jakich miejscowości w Chorwacji docieracie?
W Chorwacji dowozimy i odbieramy z następujących miejscowości:
Baška Voda, Bilice, Brela, Brist, Brodavica, Celina, Drašnice, Drevnik, Duče, Dugi Rat, Gradac, Grebaštica, Igrane, Jesenice, Krvavica, Makarska, Marina, Marušici, Mutogras, Okrug Gornji, Omiš, Pag, Pakoštane, Pirovac, Pisak, Ploče, Podaca, Podgora, Podstrana, Poljica, Primošten, Promajna, Rogoznica, Senj, Šibenik, Split, Stanici, Sumpetar, Tribunji, Trogir, Tučepi, Vodice, Zadar, Zagrzeb, Zaostrog, Žabovic, Živogošce
Możemy również podjechać w okolice Orebič.
-
Czy możecie odebrać z innych miejscowości?
Tak, jeśli miejscowości znajdują się przy trasie lub w pobliżu. Można także podjechać własnym samochodem lub pociągiem do punktów odbioru (stacje PKP, parkingi). W przypadku grup minimum 6 osobowych można ustalić indywidualny punkt odbioru spoza obszaru (dotyczy jedynie województwa mazowieckiego, łódzkiego, śląskiego, opolskiego i zachodniej części małopolskiego)
-
Czy dzieci mają zniżkę na przejazd?
Niestety nie.
-
Czy dzieci muszą mieć fotelik?
Tak zgodnie z przepisami drogowymi. Dzieci muszą posiadać fotelik lub podstawkę własne lub proszę zgłosić podczas rezerwacji możemy użyczyć własnych.
-
Czy jesteście legalną firmą?
Tak, jesteśmy zarejestrowaną firmą w Polsce. Posiadamy certyfikaty polskie i chorwackie. W sezonie posiadamy również bazę na terenie Chorwacji w Ploče.
-
Czy podróż z wami jest bezpieczna?
Staramy się, aby każda podróż była bezpieczna. Podróżujemy nowymi busami nie starszymi niż 5 lat. Wszyscy kierowcy są kierowcami zawodowymi z doświadczeniem kilkuletnim w przewozie osób. Pokonują w ciągu roku ponad 100 tys. km zarówno w dzień jak i w nocy. Mamy własną bazę w Chorwacji gdzie kierowcy śpią, odpoczywają i mają zapewniony wypoczynek minimum 17 godzin. Kierowcy przechodzą co roku kursy z doskonalenia jazdy w ekstremalnych warunkach i sytuacjach. Wszyscy jesteśmy Polakami więc chętnie udzielamy informacji i pomocy podczas podróży.
-
Jak długo trwa podróż do Chorwacji?
Od granicy polskiej do Makarskiej koło 10-12 godzin. Podany czas jest średnim czasem a może różnić się od tego do jakich miejscowości i ilu po drodze zjeżdżamy. Również wpływ na podany czas mogą mieć warunki drogowe.
-
Czy podczas podróży są przerwy?
Podczas podróży robimy przerwy, średnio co 3-4 godziny 15 minutowe przerwy. Na kursach powrotnych w dzień przerw jest najczęściej więcej.
-
Czy przy rezerwacji trzeba wpłacić całą kwotę?
Jeśli płatność dokonywana jest on-line tak, nie ma możliwości zapłaty zaliczki. W przypadku dokonywania płatności przelewem na konto bankowe można dokonać wpłaty zaliczki w wysokości minimum 50%, pozostałą kwotę należy wpłacić w ciągu 14 dni od terminu wyjazdu.
-
Jak można zrezygnować z przejazdu?
Przy dokonywaniu rezerwacji przez system on line. W wiadomości e-mail potwierdzającą rezerwacje jest odpowiedni przycisk do anulowania, wystarczy go nacisnąć i potwierdzić. Można również dokonać anulowania telefonicznie lub sms-em, wówczas pracownik przedzwoni z prośbą o potwierdzenie rezygnacji.
-
Czy w przypadku rezygnacji pieniądze są zwracane?
Tak, jeśli rezygnacja następuje do 14 dni od rezerwacji jest zwracane 100% wpłaconej kwoty. W przypadku rezygnacji do 30 dni przed terminem wyjazdu 90% wpłaconej kwoty, pobierane jest 10% jako opłata manipulacyjna. Między 30 dniem wyjazdu i do 7 dni od terminu wyjazdu zwracana jest kwota w wysokości 50% wpłaconych środków. W terminie krótszym niż 7 dni wyjazdu zwracana jest kwota 10%.
-
Czy są promocje dla stałych klientów?
Tak stali klienci podróżujący co rok z nami mają upust 5% na przejazdy.
-
Czy jest się ubezpieczonym podczas podróży?
Tak, każdy podróżujący jest ubezpieczony od nieszczęśliwych wypadków. Należy jednak pamiętać, że ubezpieczenie obowiązuje tylko w przypadku zdarzenie drogowego. Ubezpieczenie nie obowiązuje poza pojazdem np. na parkingu.